vrijdag 25 juni 2010

Shaky after school






Shaky after school:


What: nonstop party
Why: school's out for 2 months
Where: look around

date: all summer long
time: no limits

Free gift: decorationstuff
Dresscode: (*)




party people never sleep





Cherry pie red



leaving the flags behind



real party people are never ashamed






Party people are creative


(*) dresscode:

when it's getting later,
we become a bit drunk,
we see strange animals.

"hello my deer"





Noem me gek maar dit T-shirt met blauwe short hield ik maanden in mijn kast, wetend dat ik het gewoon ging dragen om de vakantie te vieren. Ik twijfelde wel eerst tussen deze outfit en een leuk gestrikt kleedje. Maar het bleef bij mijn eerste gedacht. Tijdens de laatste blokavond heb ik ter ontspanning ook maar even mijn nagels fel oranje gelakt. Nagellak is een mooi accessoire, het kan een berg ringen vervangen. Maar nagellak vind ik meestal overdreven duur, daarom dat ik vaak met dezelfde kleur rondloop. (mijn kleuren bestaan uit: appelblauwzeegroen, lichtroze, brons en groen) gelukkig kan michèle (eerste foto's) mij vaak wel een paar potjes uitlenen.
Zo ook deze kleur, ik ben er heel erg fier op eigenlijk, vandaar dat ik vaak met mijn handen in mijn zij sta. Bovendien komen lijken ze ook goed te matchen met onze locatie vol met miniboompjes en zure kersen.

Het T-shirt vond ik in the city of fashion 'Londen.' Daar leerde ik namelijk, hoewel ik waarschijnlijk een van de allerlaatsten ben, het merk TopShop kennen. Het is vergelijkbaar met H&M, toch volgens prijs. Je weet wel, allemaal oh zo spotgoedkoop, maar uiteindelijk heb je zooo overdreven veel dat je evengoed een coctaildress van een echte ontwerper had kunnen kopen. Maar persoonlijk vind ik TopShop de nieuwe 'H&M' ze zijn een stapje voor op de mode, modernere kledij, vernieuwend is een goed woord.

De short, van de H&M, wat ondanks TopShop toch mijn favoriete winkel blijft. De short is erg fris vanwege zijn lichtblauwe kleur. Hij zit echt als gegoten, dansplezier verzekerd en heel belangrijk: hij spant niet, dus geen knoopafdrukken of buikpijn. Enigste nadeel: je kan er geen riem in dragen. Of ze zijn dit vergeten, of hun budjet was op, maar een ding is zeker: ik haat broeken zonder lussen voor een riem door te rijgen.


Partner in Party: Michèle Knapen.
Het wordt vaak vergeten, maar ik trek veel liever foto's dan er op te posseren. En soms heb ik wel eens zo'n ingeving van 'met haar ga ik dit doen.' Zo ging het ook bij Michèle. 's avonds had ik ineens een idee voor een nieuwe blog, en tekende ik haar met een slinger.. Op de foto's heeft ze identiek hetzelfde aan, een T-shirt van Marcel de Bruxelles. Geniaal gewoon. Verder draagt ze een korte jeansshort en haar wit-blauwe replay ballerina's. En natuurlijk onbreekt een donkerrode nagellak er niet aan, want Michèle is niet voor niets de koningin der lakken.




Na ons heen en weer getrippel op donkere veldwegen met een schimmige belichting keren we huiswaarts. Slapen? Nee, "goldie: party people never sleep," milkshakes maken natuurlijk (om 2u 's nachts.) Het resultaat, kan ik je mededelen, was zoet en geurig. En als jullie me nu zouden willen excuseren ik ga de overschot even lekker zelf opdrinken en genieten van een sprankelend begin van de zomervakantie, hopelijk doen jullie hetzelfde!



Michèle vindt dat milkshakes zonder recept gemaakt moeten worden.
'de maten inschatten' noemt ze dat dan, maar ben je even hopeloos daarin als ik?
geen paniek (hier heb je even mijn recept)

Aardbeien Milkshake
(2 personen, eigenlijk voor 4 maar dat is dan echt niet genoeg!)
  • 2dl melk
  • een pakje vanillesuiker
  • 250gram aardbeien
  • 250gram vanilleijs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten