zondag 2 januari 2011

tweeduizendenelf

Ik wens allen een verrukkelijk nieuw jaar met rooskleurige winkelzakjes vol zijdezachte stofjes. Een gezondheid om van te genieten, een vriendje om van te snoepen. Kortom ik wens jullie het allerbeste toe! Vergeet niet dat alles wat in tweeduizendentien niet lukte, in tweeduizendenelf nog steeds een mogelijkheid blijft. Vervul elke droom, grijp je kansen en bekijk elke dag alsof het de laatste is! Ziezo, mijn voornemen om positief te denken en als een optimist door het leven gaan is bij deze volbracht.

Ik had echt de geweldigste nieuwjaarsavond ooit! Ik mocht dit jaar eindelijk het huis verlaten en samen vieren met mijn beste vrienden. Voor het eerst geen suffe nieuwjaarsprogramma's en gaan slapen om stipt vijf na middernacht. Dit jaar was het een heus feestje bouwen, samen krachtig aftellen met champagne en lekker schandalig vroeg gaan slapen.

Ik kreeg de vraag wat ik aanhad op nieuwjaarsavond, wel laat ik uitgebreid antwoorden; ik droeg de kostbaarste schat in mijn kledingkast. Meer bepaald mijn oranjerood droomkleedje. Ik kocht het op de dag dat ik mijn sleutelbeen brak, in het modemuseum Hasselt op de designersmarkt. Heerlijk ontworpen met hemels stof, maar peperduur. Het is van het piepjonge merk Ti+Hann, in samenwerking van twee kersverse designers waarvan er eentje aan de modeacademie in Antwerpen is afgestudeerd!! We hebben niet erg veel gelukte foto's, toch heb ik er twee iets wat duidelijkere gevonden, waarop jullie een voorsmaakje verkrijgen.

(let op de manier waarop het kleed vanonder is afgewerkt!)





2 opmerkingen:

  1. Heb ik met je gekocht!!! Het was inderdaad een goede keuze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ti+Hann is zo mooi! Ben ook eens gaan kijken met mama in het modemuseum toen, maar inderdaad niet goedkoop waardoor ik er geen mee naar huis heb mogen nemen :(

    BeantwoordenVerwijderen