dinsdag 20 juli 2010

Aujourd'hui nous sommes les montreurs

Zo treurig de kraanvogel
lichtvoetig het riet
zo afwezig de wolken
want sprookjes duren niet

Kousbroek met hartjes - TOPSHOP Londen
(na eenmaal dragen klaar om in de vuilbak te deponeren)


Sofie dessert, Magali taart, Marie muffin


histoires et contes du temps passé.



Sensualité

Vandaag mis ik mijn vriendinnen, ze zijn allemaal op vakantie en ik kan ze geen ongelijk geven.
Ik bekeek zojuist wat analoog foto's uit de stoffige doos onderaan op een plank in mijn rommelkast. Sommige zeggen dat ze beter in vergetelheid gehouden worden, ik ben van mening dat hun vertoning van vreugdevolle momenten moeten gedeeld worden.

ps. indien je van dit staaltje fotografie houdt moet je zeker eens deze unieke fotowebsite bekijken!


liefs,

1 opmerking: