zondag 18 juli 2010

Blog.make.me.over.



I'm back from Slovenia! Nu ik mijn eerste buitenlandse kamp met de scouts erop heb zitten heb ik zojuist na tien dagen het stof van mijn Apple geblazen met blije getuite lippen. Geen idee waarom maar nadat ik in complete afzondering van de bewoonde wereld heb vertoefd kreeg ik zin om mijn blog eens onder handen te nemen en zoveel mogelijk te veranderen. En ja, dat is voor mij een serieuze uitdaging omdat ik al sta te dansen als ik het internet zonder problemen opgestart krijg. Nu het probleem aan mijn blog, -zo vond ik persoonlijk, was dat het er nogal kinderachtig uitzag. Vandaar dat nu alles zwart-wit is geworden, met nauurlijk het blauw wat 'jeans' moet vertegenwoordigen. "Fashion is a verb" heb ik tijdens de examens bedacht, mijn bedoeling was eigenlijk een blog te maken met Wordpress om daarop enkel modeprentjes te plaatsen. Helaas gaat dit niet door want met Wordpress werken is zoals Chinees ontcijferen, bovendien duurt het bij elke muisklik minstens een halfuur voordat er beweging komt op mijn scherm (waar ik dus absoluut krankzinnig van word.) FASHION IS A VERB vind ik perfect passen bij mijn blog omdat ik vaak onrechtstreeks over mode praat op mijn blog. In tegenstelling tot de echte modepopjes op blogspot die miljoenen plaatjes op het internet opslaan en posten met uitgebreidde beschrijvingen, schrijf ik liever over hedendaagse (on)interessante anekdotes. Mode is voor mij echt een werkwoord waar veel verschillende zaken aan vast hangen. Persoonlijkheid, innerlijk en uiterlijk, .. - ik blijf echter wel schrijven onder het pseudoniem 'prettygenes!' Indien je noch suggesties hebt voor mijn blog kan je het altijd in een reactie zetten (wat ik héél erg fijn zou vinden.) Oh, en het blijft niet bij zwart en wit hoor, ik ben gefascineerd door kleuren, dus het toekomstige logo belooft een sprankelend kleurenfestijn te worden!

- Sfeerfoto's en een uitgebreid reisverslag uit Slovenië komen eraan, dus blijf op de hoogte ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten