donderdag 7 oktober 2010

The Selby is in your place


Todd Selby is a portrait, interiors, and fashion photographer and illustrator. His project "The Selby" offers an insider’s view of creative individuals in their personal spaces with an artist's eye for detail. His pastimes include eating four square meals a day, planning vacations, breaking his computers, and working on his tan.


















Het zal wel een tijdje leeg en stil blijven op deze blog, aangezien ik de sleutel tot succes even ben kwijtgeraakt. Neem die sleutel maar heel erg letterlijk, want ik heb bij een dom spelletje rugby mijn sleutelbeen gebroken. Fotografie en outfits showen zit er voor de eerst komende maand(en) niet in vrees ik. 'Gelukkig' dat ik vandaag in de wachtzaal van het ziekenhuis twee uur de tijd kreeg inspiratie op te doen. Stokoude tijdschriften als leesvervoer en een stekende pijn in mijn schouder leverde althans deze geweldige site op,

enjoy!

ps. zouden ze het merken dat ik overal artikels heb uitgescheurd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten