dinsdag 26 oktober 2010

to be continued



een zucht is onzichtbaar
net als de wind
de nacht is onzichtbaar
als de dag begint
onzichtbaar zijn de dingen
die ik kwijt ben
die ik nooit meer vind
maar
met mijn ogen dicht
zie ik alles
wat mijn hoofd verzint



Nooit gedacht dat het vijfde zo moeilijk zou worden.
Er eigenlijk nooit echt aan gedacht..
K'vind het raar om te weten dat alles verleden wordt,
wat een enge gedachten, "jong zijn stopt ooit een keer."
Wil er niet aan denken, maar doe het veel te veel.
Zou eigenlijk moeten studeren, maar ik denk toch al?

2 opmerkingen:

  1. Heb jij dat eerste gedicht geschreven. Dat is echt prachtig...
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, nee zoveel dichterlijk talent heb ik jammer genoeg niet, ik moet je zwaar teleurstellen, het komt uit "Jij bent de liefste"

    BeantwoordenVerwijderen