woensdag 24 november 2010

F*CK FASHION!

I'm a free born bitch baby!

born to be a superstar





wait a second, it's my favorite song they gonna play

don't call my name

Bad romance

do you want love - do you want fame?


let's have some fun

I say LADY, you say GAGA!

gisterenavond naar "The monster ball tour" gegaan, wat een heerlijkheid. Lady Gaga heeft haar naam als "the fame monster" dan ook niet voor niets gekregen. Eigenlijk had ik trouwens alleen al willen gaan om haar outfits te bewonderen. Mijn lievelings quote van die avond was dan ook "Aah F*ck Fashion" toen haar oncomfortabele hoed afviel. Gelijk geef ik ze, plastic kleedjes, en stokken om je schouders langer te maken, zij liever als ik.. En hoewel ze letterlijk gevangen zat in haar kleding, claimde ze toch "a free born bitch" te zijn. Ik presenteer u dan ook met trots mijn foto's (met dankbetuiging aan mijn geweldig camera'tje, dankjedankjedankje!)

- ps. blij dat jullie mijn vorige blog geslaagd vonden! Klein probleempje met het vervolg van mijn verhaal "nooit meer panty's" Ik heb het namelijk met de hand geschreven en ben het blad een klein beetje kwijt geraakt! Maar geen paniek zelfs mijn weggelopen nota's komen vroeg of laat terug ;)


1 opmerking: