maandag 22 november 2010

nooit meer panty's

Ik ben onlangs begonnen aan een kortverhaal over een jongen die het gaat uitmaken met zijn vriendinnetje. (ai ai, triestig onderwerp? - welnee, de jongen blikt enkel terug op de mooie herinneringen samen) Ik dacht aan een titel als "Nooit meer panty's" maar dat is gewoon een hersenspinsel omdat mijn panty WEERAL stuk is. Binnenkort wordt er thuis weer het verbod op panty's kopen opgelegd, (meestal gebeurt dit nadat er voor de triljoenste keer een lader in mijn panty zit) - Weet je? Mijn vriendin fluisterde laatst in m'n oor, dat ze haar panty's super-de-luxe voordelig, ik denk aan 7 euro voor drie stuks, gekocht had in de zeeman. Niemand had er ook maar een ding van gemerkt, geen enkele panty van de had zeeman zou trouwens herkenbaar zijn (met uitzondering van de blauw-geel gestreepte panty's met ZEEMAN in grote letters erop.) Nu waren die panty's niet alleen spotgoedkoop, ze waren ook veel steviger. Dus waar wacht ik eigenlijk op? Ship ahoi!

oh en voor de mensen die me kennen, ga me nu niet scheef aankijken en begin alsjeblieft niet te controleren of er zeeman in mijn panty's genaaid staat..



Liefde is een werkwoord, maar "verliefd zijn" dat ben je nu eenmaal. Haar beeld stond voor eeuwig in zijn netvlies gebrand. De lijnen van haar lieve, ronde mond. Haar bolvormige wangen die sierlijk omhoog stegen als ze lachte. Gekleurd door een mysterieus roze blos. Haar grote amandelvormige ogen, wat zou hij ze gaan missen. Ze konden hem vroeger zo begerig aan kijken als ze iets wilde. Maar de laatste tijd was haar blik moordend of keek ze dwars door hem heen. Aan haar ooit zo vrolijk, krullende wimpers bengelden nu koude, blauwe tranen. Haar figuur, hij kon zich haar figuur nauwkeurig voorstellen. Ze leek haast een droom, haar taille smal ten opzichte van haar zacht wiegende heupen als ze wandelde. Haar lange lokken, goudblond in de volle zon en goudbruin hartje winter, ze dansten op haar schouders, op het ritme van haar pas. Elk afzonderlijk haartje ging bij hem overeind staan als hij dacht aan haar lange, smalle vingers. Ze hadden hem ontelbaar keren gestreeld op plaatsten waarvan hij niet wist dat hij ze zo intens kon voelen. Misschien zou hij nog het meest haar kleine tenen missen, die liefdevol zijn been kriebelden wanneer ze tegen hem in bed lag gevleid. Haar naakte lichaam verlegen bedekt onder de witte lakens nadat hij van haar een vrouw had gemaakt..

3 opmerkingen:

  1. Die panty's met ladders... Zeer herkenbaar! Allen naar de zeeman!
    + een leuke titel. En een mooi-mini-verhaaltje, het doet mij glimlachen :-) Eén nadeel, te kort! We want more! Xje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb jij, je houdt me van mijn huiswerk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen